tiistai 28. lokakuuta 2008

Olen toka

Kaikkoska meni ja vei kunnian ensimmäisen tekstin lähettämisestä, tästä ei tosin voi syyttää ketään muuta kuin minua. Olen ollut laiska ja saamaton, mutta tyhmäksi en vieläkään suostu tunnustautumaan.

Ja minun pitää nyt myös ilmeisesti esittäytyä kaikelle kansalle, joten luvassa on minä pähkinänkuoressa:

Olen tänä syksynä kasvatustieteiden opintojen makuun päässyt nuori naisihminen, ja sitä edelliset vuodet olen tehnyt erinäköisiä turvallisuusalan töitä pitkin ja poikin pääkaupunkiseutua. Työtehtäviini on kuulunut mm. rakennustyömailla hillumista, respailua, päätöntä kaahailua sekä järjestyksenvalvontaa mitä moninaisimmissa muodoissa. Myöskin puskissa hillumista ja muutakin ihmisten kyttäystä on tullut aina välillä harrastettua.

Aikaisempi "työurani" on sisältänyt mm. siivouskoneen ajamista, oksennuksen, veren ja muiden eritteiden poispesua, käsien viiltelyä lasinsirpaleilla, sekä popkornien kaivamista leffateatterin penkkien alta.

Harrastuksia on tällä haavaa säännöllisen epäsäännöllinen liikunta (jooga, body pump sekä kaikkea muuta mahdollista mitä mieleen vain juolahtaa), käsityöt (tällä hetkellä menossa yksi villapaita), lukeminen (Zafon: Tuulen varjo) ja jatkuva rahapulasta valittaminen. Tupakointi on nyt taakse jäänyttä ajanvietettä, mutta onneksi hyvät "nikotiininousut" saa vielä aikaiseksi kun kahvittelee ystävien ja kavereiden kanssa eteläsuomalaisilla huoltoasemilla.

Asun tällä hetkellä Vantaalla keskellä metsää, minulla on avomiestä muistuttava mörkö kotona (tai töissä) ja pieni metsänvihreä rellu, jolla kaahaan ympäri pk-seutua aiheuttaen kiroilua ja yleistä pahennusta. Ja asiaa tulee heti, kun opin taas loman jälkeen ajattelemaan.

Ei kommentteja: