maanantai 27. lokakuuta 2008

Olin eka

Hei.

Tämä on ensimmäinen merkintäni tähän blogiin. Asiaa ei tällä hetkellä ole, sillä olen vieläkin vahvan kipulääkityksen alaisena. Sen sijaan voisin kertoa itsestäni, koska se on minulle yleisesti mielenkiintoisin aihe.

Nimeni on Kaikkonen ja olen ylioppilas. Olen ollut aktiivisesti työelämässä siitä lähtien, kun aloitin yläasteen viimeisen luokan. Olen tehnyt kaikkea väliltä kioskitäti, käkkäri-täti, iltapäiväkerhon vetäjä, respan misukka, kahvio duunari sekä nykyinen työni, jossa hukun papereihin konttorilla ja ajattelin tilata itselleni käyntikortteja, jossa ammatiksi ilmoitetaan ämpyilijä.

Kuuluisa koulu-urani alkoi Suur-Tapiolan alueelta joskus 90-luvun alussa, jolloin vielä tukka oli luonnostaan vaalea ja olin vielä toistaiseksi hiljainen hissukka. Tästä pakko kysyä, että voiko olla niin, että koska on ollut vähäpuheinen lapsena, se heijastuu aikuisiän moottoriturpauteen.

Peruskoulun jälkeen aloitin lukion vanhempieni painostuksesta. Jätin kahden lukiovuoden jälkeen ko. koulun kesken, sillä koulu ahdisti ja en saanut mielestäni siitä mitään irti. 8kk päästä aloitin aikuislukion, jonka avulla suoritin koulun loppuun ja sain valkolakin päähäni. Tämän jälkeen olen haahuillut ympäriinsä lähinnä töissä, lukuunottamatta 2kk kokeilua Omnian taloushallinnon linjalla. Tällöin havahduin siihen, ettei koulu ole minua varten, vaan kouluttaudun työn kautta.

Tällä hetkellä olen menevä sinkku. Omistan setämäisen auton, kauniin kodin Helsingistä ja minulla on parhaimmat ystävät, mitä kellään voi olla. Niin, ja niiden parhaiden ystävien seassa on Mertsi, joka voisi nyt pikkuhiljaa jo esitellä itsensä.
Mertsi, aloita keskustelu. Ehdotan menneitä vaaleja aiheeksi.

Ei kommentteja: